Rozeznanie cenowe - Systematyczne dostawy artykułów biurowych i druków akcydensowych - K. 341.1.10.2022
27 czerwca 2022
2022-07-07 - Dodano: Zawiadomienie o wyborze oferty
Włoszczowa dnia 27.06.2022 r.
K. 341.1.10.2022
ROZEZNANIE CENOWE
dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO
(podstawa prawna: art.4 pkt.8 ustawy o zamówieniach publicznych)
Zamawiający: Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., ul. Wiejska 55
29-100 Włoszczowa, tel./fax 041 39 43 680.
Zaprasza zainteresowanych Dostawców do przedstawienia oferty cenowej na „Systematyczne dostawy artykułów biurowych i druków akcydensowych” dla Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
Systematyczna dostawa artykułów biurowych i druków akcydensowych dla Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o. w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości podane zostały w załączniku nr 1 – formularz cenowy.
- Artykuły biurowe i druki akcydensowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksowej, elektronicznej lub telefonicznie.
- Dostawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówienia w terminie trzech dni roboczych do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w zamówieniu.
- Podane w formularzu cenowym ilości artykułów biurowych i druków akcydensowych są wielkościami orientacyjnymi i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w zakresie ilościowym i asortymentowym (zmniejszenie bądź zwiększenie) artykułów biurowych i druków akcydensowych, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem do wysokości zabezpieczonych środków, a Dostawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Wartość zmiany nie może przekroczyć 50% całkowitej wartości zamówienia, określonego w ofercie Dostawcy.
- Dodatkowych informacji i wyjaśnień na zapytania udzielać mogą pracownicy Zamawiającego :
Małgorzata Gosek – tel. 41 3944229.
- Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Dostawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Ceny podane w ofercie są cenami stałymi w okresie obowiązywania umowy i nie będą podlegać rewaloryzacji. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie pisemnego aneksu do zawartej umowy.
- Zastrzegamy sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Ofertę należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłać pocztą lub kurierem na adres Zamawiającego lub pocztą elektroniczną na adres: kadryplace@wzwik-wloszczowa.pl
12.Termin składania ofert upływa w dniu 06 lipca 2022 r. o godz. 12:00.
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06 lipca 2022 roku o godz. 13:00.
Kryterium oceny ofert: cena – 100% (z uwzględnieniem kosztów dostawy)
Termin związania ofertą: 30 dni.
Pliki do pobrania
- formularz-cenowy-1656353858.xlsx (17.49 KB, xlsx)
- oferta-1656353858.docx (14.96 KB, docx)
- klauzula-1656353858.docx (14.88 KB, docx)
- projekt-umowy-1656353858.docx (22.30 KB, docx)
- rozeznanie-cenowe-na-systematyczne-dostawy-artykulow-biurowych-i-drukow-akcydensowych-1656353858.pdf (131.79 KB, pdf)
- rozeznanie-cenowe-na-systematyczne-dostawy-artykulow-biurowych-i-drukow-akcydensowych-skan-1656353858.pdf (910.83 KB, pdf)
- zawiadomienie-o-wyborze-oferty-na-systematyczne-dostawy-art.-biurowych-i-drukow-akcydensowych-1657213962.pdf (133.79 KB, pdf)
- zawiadomienie-o-wyborze-oferty-na-systematyczne-dostawy-art.-biurowych-i-drukow-akcydensowych-skan-1657213962.pdf (404.52 KB, pdf)