Rozeznanie cenowe - zakup ekogroszku
15 grudnia 2021
2021-12-27 - Dodano: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
2021-12-23 - Dodano: Informacja z otwarcia ofert
TE.341.1.18.2021
Włoszczowa, dnia 15.12.2021r.
ROZEZNANIE CENOWE
dla zamówienia którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na:
„Dostawa transportem własnym węgla - ekogroszku workowanego pakowanego po 25 kg suchego w ilości ok. 20 t do Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Wiejska 55 we Włoszczowie”.
- Zamawiający:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Adres Zamawiającego:
Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa,
Platforma zakupowa Zamawiającego : https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa
tel./fax: 41 39 43 680; e-mail: oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl,
adres strony internetowej: www. wzwik-wloszczowa.pl
- Osoby Zamawiającego do kontaktu w sprawie rozeznania cenowego:
Starszy inspektor ds. inwestycji i remontów – Anna Jędras
Starszy inspektor ds. inwestycji i remontów – Aleksandra Górecka
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa transportem własnym węgla - ekogroszku workowanego pakowanego po 25 kg suchego w ilości ok. 20 t do Włoszczowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Wiejska 55 we Włoszczowie.
- Dostarczony węgiel – ekogroszek musi spełniać wszystkie wymagane przepisami normy jakościowe. Do każdej partii Wykonawca dostarczy odpowiedni dokument (świadectwo jakości).
- Dostawa realizowana będzie w godzinach od 8:00 do 14.00 w dni robocze.
- Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji z o.o., ul. Wiejska 55 we Włoszczowie.
- WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
1) Terminy dostaw Zamawiający ustali z Dostawcą za pomocą e-maila lub telefonicznie. Ilość i częstotliwość dostaw zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
2) Dostawy odbędą się najpóźniej w ciągu 2 dni od daty powiadomienia.
3) Termin realizacji przedmiotu umowy: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4) Zamawiający zastrzega, że rozliczenie za dostarczony przedmiot zamówienia odbędzie się na podstawie faktycznie dostarczonej ilości produktu.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Węgiel - ekogroszek (workowany po 25 kg w ilości łącznej ok. 20 t) powinien posiadać wymagane właściwości jak niżej:
wymagania |
wartość |
Zawartość siarki |
max. 1 % |
Zawartość popiołu |
max.10% |
Granulacja(uziarnienie) |
5-25 mm |
Wartość opałowa ( Q ir) |
min.25 MJ/kg |
Wilgotność |
max. 10% |
- Opis sposobu obliczenia ceny:
Sposób obliczenia ceny handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia określa Wykonawca na podstawie własnej kalkulacji, która powinna obejmować co najmniej: zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia, koszt transportu do oczyszczalni we Włoszczowie, ul. Wiejska 55, załadunki i rozładunki, podatki oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia.
Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę jest wyrażoną w złotych polskich wartością usług i innych świadczeń Wykonawcy, stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę oferty oblicza się na podstawie:
- wyceny sporządzonej w oparciu o przedmiot zamówienia obliczonej w PLN bez VAT,
- wyceny innych świadczeń wykonawcy bez VAT –obliczonej w PLN
- do obliczonej w powyższy sposób łącznej wartości nalicza się obowiązujący podatek VAT otrzymując cenę przedmiotu zamówienia.
- Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:
- Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego rozeznania cenowego. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i spełniać wszystkie wymagania rozeznania cenowego,
2) Świadectwo jakości węgla-ekogroszku.
- 9. Wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie przewiduje się.
- Kryteria oceny i wyboru ofert :
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena brutto – znaczenie 100%
X- cena brutto oferty minimalnej,
Y – cena brutto danej oferty,
Z = X/Y x 100% = liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w ramach kryterium ceny .
Wybrana zostanie oferta, która uzyska maksymalną liczbę punktów.
- Opis warunków udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszego rozeznania cenowego (załącznik nr 2).
- Sposób oraz termin składania ofert. Termin otwarcia ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 22.12.2021 r. do godz. 11.00.
- Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej, link: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2021 r. o godz. 11.15 za pośrednictwem Platformy zakupowej.
13.Infromacje dodatkowe:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
- Zamawiający informuje, że porozumiewanie się z Oferentami będzie odbywać się za pomocą Platformy zakupowej.
- Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Oferentów, prześle do nich informacje pocztą elektroniczną oraz zamieszczając na stronie internetowej wzwik.wloszczowa.pl i na stronie Platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wzwik_wloszczowa.
- Zamawiający zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. W związku z powyższym Wykonawcy uprawnieni są do wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pomocą platformy.
Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/adresem PEF Zamawiającego, który pozwoli na złożenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest NIP: 6090071419.
- Oferty złożone po terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem faksu.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi zostać złożona przez osobę do tego uprawnioną.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione w sposób czytelny oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
- W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów w określonym terminie.
- W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich, rachunkowych w ofercie, Zamawiający poprawi powyższe błędy i zawiadomi o tym oferenta, którego oferta została skorygowana.
- W przypadku, gdy oferta jest niezgodna z treścią rozeznania cenowego i nie ma możliwości jej poprawienia, oferta podlega odrzuceniu.
14.Termin związania ofertą: 30 dni od terminu składania ofert.
- Pozostałe warunki dotyczące niniejszego postępowania:
- Wszelkie zmiany w zakresie realizacji zamówienia muszą nastąpić jedynie w formie pisemnej za zgodą Zamawiającego w postaci aneksu do zawartej umowy.
- Jeżeli w postępowaniu wpłyną dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający może poprosić o złożenie ofert dodatkowych, przy czym nie mogą one być wyższe od ofert pierwotnych.
- Zamawiający może zamknąć rozeznanie cenowe bez dokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert, jeśli żadna z nich nie będzie spełniała jego oczekiwań co do ceny ofert - (będą przekraczały środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia).
- Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o, ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, tel.41 39 43 680, e-mail: biuro@wzwik-wloszczowa.pl.
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.
- Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
- W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Pliki do pobrania
- Rozeznanie-cenowe---ekogroszek---skan-1639604081.pdf (8.03 MB, pdf)
- Rozeznanie-cenowe--ekogroszek-1639604081.pdf (225.33 KB, pdf)
- Wzor-formularza-oferty---Zalacznik-nr-1-1639604081.doc (105.00 KB, doc)
- Wzor-formularza-oferty---Zalacznik-nr-1-1639604081.pdf (183.05 KB, pdf)
- Projekkt-umowy---zalacznik-nr-2-1639604081.docx (22.10 KB, docx)
- Projekkt-umowy---zalacznik-nr-2-1639604081.pdf (123.54 KB, pdf)
- Informacja z otwarcia ofert (1)-dot. ekogroszku (691.36 KB, pdf)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty-skan (2.08 MB, pdf)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (199.20 KB, pdf)